[yith_wcwl_add_to_wishlist product_id=8158]
اشتراک
اصالت کالا
[wooscp id=8158]

نخ گلخانه ای

دانلود کاتالوگ
آخرین بروزرسانی : 1402/07/20
0 فروش موفق برای این محصول
دسته:

6

تضمین برگشت پول

دارای هدیه

ارسال رایگان کالا

تضمین اصل بودن

پرداخت امن

توضیحات

مشخصات نخ گلخانه ای

  • وزن: هر رول 1 کیلوگرم
  • ضخامت: نخ گلخانه 0/7 میلیمتر
  • یووی: 2 درصد
  • دارای مواد (Anti UV) و جهت افزایش طول عمر در مقابل نور خورشید است.
  • بافته شدگی آن از آسیب رساندن و بریدن گیاه جلوگیری میکند.
  • باعث افزایش فضای شما شده و می توانید محصولات بیشتری را کشت کنید.
  • براحتی پاره نمیشود و بسیار مقاوم است

نخ گلخانه ای 1400 متر یک نوع مواد پشتیبان است که در گلخانه‌ها برای پشتیبانی و رشد گیاهان استفاده می‌شود. این نخ‌ها معمولاً از مواد مانند پلی‌پروپیلن یا نایلون ساخته می‌شوند و به صورت رشته‌ای و بلند در ارتفاع گلخانه نصب می‌شوند.

نخ گلخانه‌ای به عنوان یک سیستم پشتیبانی برای گیاهان عمل می‌کند. گیاهان می‌توانند به این نخ‌ها بچسبند و به آنها برای رشد و پشتیبانی از ساقه‌ها و شاخه‌ها استناد کنند. این نخ‌ها به گیاهان کمک می‌کنند تا به شکل عمودی رشد کنند و از خم شدن و شکستن ساقه‌ها جلوگیری کنند.

کاربردهای نخ گلخانه ای در گلخانه عبارتند از:

۱. پشتیبانی از رشد گیاهان: نخ گلخانه‌ای به گیاهان کمک می‌کند تا به شکل عمودی رشد کنند و از خم شدن و شکستن ساقه‌ها جلوگیری کنند. این باعث می‌شود که گیاهان بهتر بتوانند نور را دریافت کنند و به طور موثر‌تری عملکرد کنند.

۲. حمایت از ساقه‌ها و شاخه‌ها: نخ گلخانه‌ای به گیاهان کمک می‌کند تا ساقه‌ها و شاخه‌ها به صورت عمودی و استوار رشد کنند. این باعث می‌شود که گیاهان بهتر بتوانند نور را دریافت کنند و به طور موثر‌تری تولید کنند.

۳. تسهیل در برداشت محصول: با استفاده از نخ گلخانه‌ای، برداشت محصولات از گیاهان راحت‌تر و سریع‌تر می‌شود. گیاهان با استناد به نخ‌ها، به شکل عمودی رشد کرده و محصولات به صورت منظم و دسترسی آسان‌تری قرار می‌گیرند.

۴. کنترل بیماری‌ها و آفات: استفاده از نخ گلخانه‌ای می‌تواند به کنترل بیماری‌ها و آفات در گلخانه کمک کند. با استفاده از نخ‌ها، گیاهان به فضای بینی بیشتری دسترسی دارند و هوای بهتری در اطراف آنها جریان می‌یابد که می‌تواند به کاهش رطوبت و احتمال بروز بیماری‌ها کمک کند.

۵. بهبود تهویه هوا: نخ گلخانه‌ای بهبود تهویه هوا در گلخانه را تسهیل می‌کند. با ایجاد فضای بین گیاهان و زمین، هوا بهتر در اطراف گیاهان جریان می‌یابد و از رطوبت زیاد و احتمال بروز بیماری‌ها جلوگیری می‌شود.
کلی، استفاده از نخ گلخانه‌ای در گلخانه‌ها بهبود عملکرد گیاهان، تسهیل در برداشت محصولات، کنترل بیماری‌ها و آفات، و بهبود تهویه هوا را فراهم می‌کند.

تماس باما 

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه(نظر) ارسال کنند.

امتیاز دریافتی محصول از کاربران

متوسط امتیاز ها
0
5 ستاره
0
4 ستاره
0
3 ستاره
0
2 ستاره
0
1 ستاره
0

محصولات مرتبط