[yith_wcwl_add_to_wishlist product_id=9029]
اشتراک
اصالت کالا
[wooscp id=9029]

سینی کشت بذر

دانلود کاتالوگ
آخرین بروزرسانی : 1402/08/24
0 فروش موفق برای این محصول
دسته:

6

تضمین برگشت پول

دارای هدیه

ارسال رایگان کالا

تضمین اصل بودن

پرداخت امن

توضیحات

مشخصات سینی کشت بذر

ابعاد سینی کشت قلمه 24 در 47 سانتیمتر می باشد

تعداد حفره ها از 28 حفره الی 162 در هر سینی می باشد

انتهای حفره ها دارای سوراخ برای زهکشی و خارج شدن آب اضافی می باشد.

سینی کشت بذر یا “تخته کاشت بذر” داشته باشد. این وسیله یک وسیله مورد استفاده در کشاورزی و باغبانی است که برای کاشت بذرها و رشد اولیه گیاهان استفاده می‌شود. در زیر توضیحات کلی در مورد سینی کاشت بذر آمده است:

**سینی کشت بذر:**
سینی کاشت بذر یک ظرف مسطح و کم عمق است که به صورت معمول از موادی مانند پلاستیک یا فلز تولید می‌شود. این سینی‌ها معمولاً چندین خانه یا سوراخ کوچک دارند که هرکدام برای کاشت یک بذر مناسب است. این سینی‌ها می‌توانند در آغاز رشد گیاهان کوچک کمک کنند و آنها را در یک مرحله ابتدایی از رشد جلوه دهند.

**نکات مربوط به سینی کشت بذر:**
1. **زهکشی مناسب:** سینی‌های کاشت بذر باید دارای سوراخ‌های زهکشی باشند تا از انباشت آب جلوگیری شود و محیط مناسب برای رشد بذرها فراهم شود.

2. **محیط کاشت:** برخی از سینی‌ها دارای محیط کاشت خاصی مانند خاک مخصوص کاشت بذر هستند که از تهویه و رطوبت مناسب برخوردارند.

3. **نور و گرما:** در مرحله ابتدایی رشد، گیاهان به نور و گرما نیاز دارند. بنابراین، سینی‌ها باید در محیطی قرار گیرند که از نور خورشید بهره مناسبی ببرند و در دماهای مناسب قرار گیرند.

4. **آبیاری معقول:** حتماً مراقب آبیاری مناسب باشید. بذرها نیاز به رطوبت دارند تا جوانه بزنند، اما زیاده روی در آبیاری نیز ممکن است به گیاهان آسیب بزند.

بهتر است قبل از استفاده از سینی کاشت بذر، دستورالعمل کاشت خاص هر گیاه را مطالعه کرده و به نکات مربوط به نوع بذری که قصد کاشت دارید توجه کنید.

تماس باما 

درباره ما 

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه(نظر) ارسال کنند.

امتیاز دریافتی محصول از کاربران

متوسط امتیاز ها
0
5 ستاره
0
4 ستاره
0
3 ستاره
0
2 ستاره
0
1 ستاره
0

محصولات مرتبط