[yith_wcwl_add_to_wishlist product_id=8796]
اشتراک
اصالت کالا
[wooscp id=8796]

سازه گلخانه اسپانیایی سیرکولار

دانلود کاتالوگ
آخرین بروزرسانی : 1402/08/15
0 فروش موفق برای این محصول

6

تضمین برگشت پول

دارای هدیه

ارسال رایگان کالا

تضمین اصل بودن

پرداخت امن

توضیحات

مشخصات گلخانه اسپانیایی سیرکولار

  •  ناودانی های آن 7 و 9 خم 
  • ستون های آن پروفیل 80*80 گالوانیزه
  • فاصله 2/5 در دیواره های جانبی و 5 متر
  • ستون های مرکزی با ارتفاع 3/5، 4، 4/5 و 5 متر
  • ارتفاع کل سازه در بست سرتاج 5/5 الی 7/50 متر طراحی می‌شود.

 

سازه گلخانه اسپانیایی سیرکولار یک نوع گلخانه هستند که دارای ساختار دایره‌ای یا بیضوی هستند. این نوع گلخانه‌ها اغلب به عنوان “گلخانه‌های تونل دایره‌ای” نیز شناخته می‌شوند. طراحی دایره‌ای این گلخانه‌ها به توزیع بهتر نور و گرما در داخل گلخانه کمک می‌کند و از انرژی بهتری برای تولید محصولات کشاورزی استفاده می‌کند.

ویژگی‌های سازه‌های گلخانه اسپانیایی سیرکولار شامل:

1. ساختار مهندسی دایره‌ای: سازه گلخانه اسپانیایی سیرکولار دارای ساختاری به شکل دایره یا بیضوی هستند که به شکل تونل یا کوپولا ساخته شده‌اند. این ساختار به توزیع بهتر نور خورشیدی در داخل گلخانه کمک می‌کند.

2. کنترل محیطی: سازه گلخانه اسپانیایی سیرکولار معمولاً دارای سیستم‌های پیشرفته کنترل محیطی هستند که شرایط محیطی را به بهترین شکل کنترل می‌کنند. این سیستم‌ها شامل گرمایش، سرمایش، نورپردازی و آبیاری هوش مصنوعی می‌شوند.

3. محافظت در برابر آفات و بیماری‌ها: همچنین، گلخانه‌های اسپانیایی سیرکولار معمولاً از تکنیک‌های مدرن کنترل آفات و بیماری‌های گیاهان مانند استفاده از ارگانیسم‌های مفید و کنترل زیستی استفاده می‌کنند.

4. کاربرد متنوع: این نوع گلخانه‌ها برای کشت محصولات متنوعی مانند سبزیجات، سبزیجات برگی، گل‌ها، و گیاهان زینتی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

5. بهره‌وری بالا: گلخانه‌های اسپانیایی سیرکولار به علت طراحی دایره‌ای و بهره‌وری در مصرف انرژی، معمولاً بهره‌وری بالایی دارند.

گلخانه‌های اسپانیایی سیرکولار به خصوص برای مناطقی با شرایط اقلیمی مشترک با اسپانیا مناسب هستند و می‌توانند به تولید محصولات کشاورزی با کیفیت در این مناطق کمک کنند. این سازه‌ها ممکن است در کاهش انرژی مصرفی و بهبود توزیع نور طبیعی در داخل گلخانه‌ها نیز مؤثر باشند.

تماس باما 

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه(نظر) ارسال کنند.

امتیاز دریافتی محصول از کاربران

متوسط امتیاز ها
0
5 ستاره
0
4 ستاره
0
3 ستاره
0
2 ستاره
0
1 ستاره
0

محصولات مرتبط